Regulamin zakupów

§ 1

W sklepie OnLine zakupów dokonuje się tylko i wyłącznie poprzez stronę internetową http://www.ar-sanit.pl

§ 2

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Sklep OnLine są wartościami brutto i zawierają podatek VAT.

§ 3

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zwłaszcza pola numeru telefonu. Zamówienia, które nie uda się potwierdzić w ciągu 2 dni roboczych, będą usuwane z systemu.

§ 4

Warunki płatności:

a) Przedpłata na konto firmy

b) Przy odbiorze towaru - wysyłka za pobraniem.

c) Płatność przelewem elektronicznym / Kartą Kredytową

§ 5

Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, jednocześnie zastrzega się, iż wypełnienie i wysłanie zamówienia wykonywane jest przez system komputerowy i służy wstępnej weryfikacji klienta oraz daje zamawiającemu możliwość sporządzenia treści zamówienia. Podjęcie realizacji zamówienia wymaga podania numeru telefonu Klienta.

§ 6

Klienci, są informowani o statusie zamówienia poprzez informację mailową.

§ 7

Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

§ 8

Zdjęcia produktów mogą różnić się od produktów sprzedawanych przy zachowaniu odpowiednich parametrów technicznych.

§ 9

Oferta ważna na terenie Polski. Niniejsza prezentacja nie jest ofertą w rozumieniu Kodesku cywilnego.

§ 10

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.

§ 11

Autorzy serwisu dołożyli wszelkich możliwych starań, aby prezentowane informacje były prawdziwe i aktualne.

§ 12

Dane osobowe Klienta, przetwarzane są tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Nie stosujemy polityki przetwarzania danych w celach marketingowych. Na życzenie klienta usuwamy dane z bazy po zeralizowaniu zamówienia, wystarczyć dodać w komentarzu zamówienia tak? informację.

§ 13

PAMIĘTAJ ! UWAGA!! W trosce o Państwa zadowolenie z zakupów w naszej firmie prosimy o bezwzględne zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi procedury odbioru przesyłki od kuriera. Wskazówki te pomogą Państwu uniknąć ewentualnych kłopotów i nieprzyjemności związanych z reklamowaniem paczek uszkodzonych w czasie transportu, pozwalając tym samym na zakup pełnowartościowego produktu.

§ 14

Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W razie stwierdzenia że produkt jest uszkodzony odmówić przyjęcia paczki i BARDZO WAŻNE wpisać do listu przewozowego ODMOWA PRZYJĘCIA Z POWODU USZKODZENIA.Taki zapis umożliwi powrót uszkodzonej przesyłki do nadawcy bez obowiązku z Państwa strony zapłaty za koszta transportu.

§ 15

Po stwierdzeniu że przesyłka jest nienaruszona lub że uszkodzenie opakowania nie wskazuje na uszkodzenie przesyłki,zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej należy pokwitować na liście przewozowym odbiór przesyłki  na liście przewozowym należy złożyć podpis potwierdzający odbiór towaru, w obecności kuriera otworzyć wszystkie kartony. Nie należy sugerować się nienaruszonym opakowaniem, zapewnieniami kuriera, że "przesyłka z pewnością nie jest uszkodzona" bądź tym, że kurier się spieszy i nie może poświęcić kilku minut na obejrzenie mebli. Kurier nie ma prawa odmówić sprawdzenia stanu przesyłki wraz z Klientem, jest to jego obowiązek, jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie zawartości przesyłki, wówczas koniecznie jest spisanie protokołu reklamacyjnego. Bardzo ważne jest, aby był to specjalnie do tego celu przeznaczony formularz ? kompletny dokument umożliwiający bardzo szczegółowe opisanie zdarzenia i szkody, w żadnym wypadku nie może to być adnotacja na liście przewozowym! Ponadto protokół musi być bezwzględnie spisany na miejscu, u Państwa w domu, zaraz po stwierdzeniu uszkodzenia. A więc nie ma mowy, aby kurier odmówił jego sporządzenia, tłumacząc to tym, że "nie chce Państwu zabierać czasu, a protokół zostanie spisany w siedzibie naszej firmy po odesłaniu szafki." Taka propozycja nie wchodzi w grę i nawet nie powinna się pojawić. 

Przed podpisaniem protokołu reklamacyjnego należy sprawdzić zgodność jego treści ze stanem faktycznym, a w razie potrzeby zażądać naniesienia odpowiednich poprawek - szczególnie istotny jest tu punkt dotyczący opakowania ? w przypadku uszkodzenia produktu praktycznie zawsze również ono ulega naruszeniu, dlatego też informacja na ten temat musi pojawić się w formularzu (należy zakreślić kwadracik TAK przy komórce "uszkodzenie opakowania", oraz zaznaczyć rodzaj uszkodzenia, nawet najmniejszą rysę lub wgniecienie można zaliczyc do uszkodzenia opakowania). Po spisaniu protokołu kurier ma obowiązek wręczyć Państwu jego kopię ? jeżeli tego nie zrobi, należy go zażądać!  otrzymaną kopię protokołu prosimy wysłać do naszego biura drogą mailową na reklamacje@brightlife.pl  lub faxem pod nr telefonu  +48 71 722 00 98 oraz listownie na adres  Fashion Light Sp. z o.o. ul. Krakowska 37/45 50-424 Wrocław z dopiskiem DZIAŁ REKLAMACJI, dopiero po jego otrzymaniu przystępujemy do przygotowania kolejnego produktu, w żadnym innym przypadku wysyłka nowego produktu nie jest możliwa,  zwrot uszkodzonej przesyłki powinien nastąpić od razu - należy przekazać ją kurierowi, przez którego została dostarczona. Jest to równoznaczne z odmową przyjęcia paczki i odesłaniem jej do naszej firmy pod tym samym numerem listu przewozowego.

W przypadku, gdyby znaleźli się Państwo w sytuacji, w której nastąpiło uszkodzenie przesyłki, a powyższe informacje budziłyby jakiekolwiek wątpliwości lub kurier odmawiałby postępowania wg powyższych zasad, prosimy o pilny kontakt telefoniczny pod numerem  667 93 86 84. Protokół reklamacyjny jest dla nas niezbędnym i jedynym dokumentem, na podstawie którego uznajemy reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, dlatego też zwracamy się z prośbą o stosowanie się do opisanych powyżej zasad.

§ 16

Ponieważ asortyment wystawiony na aukcjach allegro sprzedajemy równolegle w naszym sklepie internetowym czas dostawy zakupionego towaru może czasem się nieznacznie wydłużyć z powodu jego chwilowego braku w naszym magazynie, dlatego nie kiedy termin realizacji może się przeciągnąć do następnej dostawy, ale nie dłużej niż do 10 dni. Prosimy zatem przed zakupem o wysłanie wiadomości z zapytaniem o dostępności towaru.

§ 17

Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanych produktów, jednak w trosce o pełną Twoją satysfakcję z zakupów w naszym sklepie informujemy, że istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru na warunkach określonych w ustawie z dnia 02.03.2000 r. (Ustawa o ochronie nie których praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny-Dz.U.00.22.271) w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny badź e-mail. Należy wypełnić i podpisać formularz zwrotu.

§ 18

Kopiowanie całości, fragmentów treści umieszczonych na stronie brightlife.pl lub zamieszczonych tam zdjęć jest niedozwolone. Czynności te stanowią naruszenie praw autorskich oraz regulaminu sklepu. Wszelkie tego typu przypadki niezwłocznie będą zgłaszane odpowiednim organom, a w przypadku kopiowania zdjęć autor powiadomi o popełnieniu przestępstwa oraz będzie dochodził swoich praw zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 19

Wszystkie nazwy zastrzeżone i znaki towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.